Vuhuu. Eka viikko takana ja pari lipsahduspäivää (tietoista kylläkin) tuli esiin. Muuten kuitenkin ruokavalio pysynyt vallan hyvänä ja liikkunutkin olen jonkun verran. Itse käytän motivaattironia kiloklubi-sivustoa, jonka avulla koostan päivittäiset ateriat, niin saan koostettua terveellisen ja täyttävän aterian. Lisäksi minulla on motivaattorina naisen itsekuripäiväkirja, johon kirjaan viikottain painon ja muita itsekuria vaativia asioita.

Viikko eteni nopeasti ja vaikka kotona en paljon saanutkaan aikaiseksi, oli minulle voitto huomata ruokavalion muutoksen myötä, miten paljon ihminen voikaan omilla valinnoilla vaikuttaa ruokavalionsa terveellisyyteen. Lisäksi olen pohdiskellut omia tapoja ja toimia, millä olen yrittänyt laihduttaa ja positiivisesti huomannut sen, että yleensä minulla on ollut kuitenkin suhteellisen hyvät periaatteet sen suhteen, tosin itsekuri on ollut toista luokkaa ja sen olen sitten huomannut tuloksissa. Nyt kuitenkin tuntuu, että tänä vuonna mä pärjään ja saan homman hoitumaan! Toivossa on hyvä elää. Nin sanoakseni. :)

Viime viikon repsahduksista vielä sen verran, että tiistaina repsahdus johtui lähinnä siitä, että sain maanantaina kaupungilla käydessä hirvittävän flunssan, jota sitten podin tiistai-päivän verran, enkä sen vuoksi jaksanut ruveta ruokaa vääntämään ja muutenkin kaikki toimet oli melko heikoilla. Perjantaina repsahdus taas tuli eteen kun Harri kotiutui intistä. Silloin repsahdus jäi kuitenkin huomattavan pieneksi verrattuna tiistaiseen kalorivyöryyn jonka onnistuin itselleni hankkimaan.

Viikko oli kuitenkin omasta mielestäni kohtalaisen hyvin onnistunut ja antaisin itselleni arvosanaksi 8 itsekurin pitämisestä. Nyt kuitenkin lähden suunnittelemaan itselleni uutta kuntoiluohjelmaa jota toivottavasti pääsen tänään vielä testaamaan, vaikka mulla onkin jalat ihan jäätävän kipeet sunnuntaisesta lihaskuntotreenistä ja eilisestä lenkistä, mutta jospa ne vertyis siitä.